Sessió Màrqueting digital: Analítica Digital Web i conversions

El proper 5 de Novembre es portarà a terme un seminari on es demostrarà la importància de l’analítica digital i mesurarem l’efectivitat de les campanyes de màrqueting digital. L’explicació vindrà acompanyada d’exemples reals que fomentarà un espai de debat i reflexió.

El ponent serà Pau Marí, CEO de Notonlywebs, una empresa ubicada al Parc especialitzada en Màrqueting Digital i Posicionament.

Si esteu interessats, us adjuntem el link a l’agenda del TecnoCampus on podreu formalitzar la inscripció gratuïta: analiticaweb.agenda.tecnocampus.cat

 

 

 

Publicat per Carles Fillat

Head of Cluster Policy de Teixit Productiu de la Fundació Tecnocampus. Les meves funcions principals son impulsar programes i accions de suport a sectors i col·lectius empresarials de la ciutat i la comarca del Maresme. Sóc llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona, Postgrau en Dret Internacional dels Negocis per Esade i postgrau en Economía Cooperativa per l'IGOP-UAB. La meva trajectòria pofessional, durant mes de 18 anys en el sector públic, m'ha permés desenvolupar expertesa en el desenvolupament, gestió i finançament de programes de desenvolupament i foment d'economíes locals.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *