Rastrejant amb Digital Marketing

Eines digitals per investigar el mercat

En aquesta sessió hem comptat amb la presència d’en Carles Revilla el qual, durant dues hores ens ha fet surfejar per la xarxa, posant a l’abast dels emprenedors, eines digitals de gran utilitat desconegudes per la gran majoria de nosaltres, que ens faciliten el treball diari entre equips sense tenir la necessitat de trobar-nos presencialment, eines d’ anàlisis i localització de la competència a nivell mundial, que també ens ajuden a saber la presència i reconeixement que aquestes empreses tenen a la xarxa, eines de coneixement de tendències per tenir present i que es porta a altres països sense haver-nos de desplaçar.

Realment han sigut un parell d’hores molt enriquidores i que ens facilitaran la feina d’ara endavant!

 

Emma Feriche

Publicat per Emma Feriche

Llicenciada en Dret per UB i MBA per ESADE , amb una llarga experiència com a executiva dins del sector públic, elaborant i portant a terme polítiques econòmiques locals, gestionant programes d'incubació i creant programes de creixement i acceleració de negocis. La seva passió : connectar persones, projectes i coneixement. conferenciant.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *