Calen propostes com el Postgrau de Periodisme Digital i Emprenedor

Bárbara Yuste, periodista, autora del llibre “Emprender en Periodismo” i professora de Periodisme a la Universitat Carlos III i a la Universitat Camilo.

YouTube Preview Image

“Els periodistes emprenedors treballen més -10 hores de mitjana-, cobren menys però tenen més qualitat de vida i son més feliços”. Aquesta és la conclusió a la que arriba Bárbara Yuste després d’entrevistar a més de 25 emprenedors en periodisme. Entre la mostra hi ha impulsors de mitjans com Yorokubu, Información Sensible, Revista Mongolia o Obamaworld de Jordi Pérez Colomé entre d’altres.

La periodista i professora creu que “calen propostes com el Postgrau de Periodisme Digital i Emprenedor” ja que ara mateix no hi ha un model de negoci únic i cal formació adequada per a aconseguir un model de negoci rendible. Yuste destaca la importància de les xarxes socials per a difondre contingut, la curació de continguts i altres figures a cavall entre el màrqueting, el periodisme i la comunicació.

Aquestes i altres reflexions que s’aniran penjant durant les properes setmanes van tenir lloc a la presentació del Postgrau de Periodisme Digital i Emprenedor del Tecnocampus a la seu barcelonina del Col·legi de Periodistes. A més de Bárbara Yuste hi van participar altres ponents del Postgrau com Toni Aira, Valentí Sanjuan i Jordi Pérez Colomé. L’acte va ser moderat pel director el Postgrau, Saül Gordillo, i va tenir el suport del Director de Marketing i Empresa del Tecnocampus, Albert Garcia Pujades.