Digital Nòmades

L’altre dia, vaig compartir amb els meus col·legues Turistòl@gs aquest vídeo sobre Digital Nòmades al·legant que eren un bon exemple de segmentació més profunda. Estaríeu d’acord?

Avui provaré d’aportar un xic més d’informació relacionada amb aquest segment … Aquí podeu veure com Destinacions Turístiques intenten seduir aquests Digital Nòmades.

Podem trobar molta informació sobre Tailàndia, Budapest, Costa Rica … però, gaudim d’aquest vídeo de Las Palmas de Gran Canaria:

Apartaments que ofereixen espais de treball com nomadx (https://nomadx.com). També podem trobar subconjunts dins d’aquest segment, com el que apareix en aquest vídeo per a famílies (https://unsettledown.com).

Podem estudiar / analitzar / intentar millorar / detectar amenaces i estafes … utilitzant els nostres esquemes mentals favorits?
1) Deeper Segmentation:
A) Creieu que és un bon exemple de “identity refreshment”?
B) Creieu que podríem crear grups de clients?
C) Creieu que ens podríem beneficiar de la teoria del “Long Tail”?

2) PEST/ Strategic Triangle/ 4P

3) Strategic Triangle

M’agraden els jocs de la Turistologia! Juguem?

Jordi Oller

Publicat per Jordi Oller

Jordi Oller i Nogués PhD in Economics. Touristologist (“Turistòleg” in my mother tongue). Lecturer, Consultant and Entrepreneur specialized in business models and technological architecture for services (Tourism, Healthcare and Training sector). Areas of expertise covers: Creation, Communication and Commercialization of Tourism Services; Service Management; Yield / Revenue Management and Social Media Marketing.

Ja no es poden fer comentaris