En poc menys de 3 dies l’event batejat com a #ajramtcm o el que és el mateix la conferència que Josef Ajram (@josefajram) impartirà al Tecnocampus el proper 30 de novembre, ha penjat el cartell de “no queden entrades”. Pocs actes han aixecat a la nostra Universitat tanta expectació en tan poc temps i les 300 invitacions s’han exhaurit. Aquells que no heu pogut aconseguir-ne una, teniu dues opcions: en primer lloc, apuntar-vos a la següent llista d’espera; en segon lloc, en cas que no hi hagi sort, us proposem seguir l’acte a través del canal streaming de la Unitat Tecno-Didàctica.
Molts de vosaltres ens heu preguntat detalls de la xerrada i ara i aquí us exposem els més significatius. En primer lloc, dir-vos que l’interès en el nostre protagonista sorgeix d’una tasca docent emmarcada en l’assignatura de Xarxes Socials que impartim Àlex Araujo i jo mateix. Fa uns mesos vam analitzar una estratègia d’èxit per a proposar al nostre alumnat i allà va aparèixer per primer cop la figura del Josef. Suposo que aquest argument sorprendrà a molts, ja què per a la majoria l’Ajram és un esportista extrem i day trader, a més de persona de gran impacte mediàtic. Per a nosaltres la clau del seu èxit és la seva capacitat de comunicar, que li ha permès acumular fans i seguidors. Vaig tenir l’oportunitat d’escoltar-lo fa uns mesos al Johan Cruyff Institute on va etzibar una frase per a fer pensar a tres atletes olímpics: “no tenir bloc, ni twitter, ni web us fa invisibles, també per als possibles patrocinadors”.
Per últim, comentar-vos que els ingressos simbòlics que en Josef hauria de rebre aniran a parar a uns convidats molt especials, la fundació Àlex, entitat compromesa amb l’ajuda als infants i als discapacitats i on en Josef és un actiu col·laborador.
Us esperem el dia 30 a l’auditori i us recordem que ja es pot seguir l’acte a través del #ajramtcm i @utd_tcm.