El proper dimarts 4 de desembre a les sis de la tarda a l’auditori del Tecnocampus Mataró, es durà a terme la primera jornada vinculada al nou Grau en Marketing i Comunitats Digitals que aquesta any s’iniciat a l’Escola universitària del Maresme, un grau amb molt bona acollida que ha arrencat amb més de 70 estudiants el primer any.

Des de la UTD i amb la visió ja de Factoria Digital del Tecnocampus, hem posat el nostre granet de sorra tant en l’organització de l’esdeveniment des dels diversos àmbits d’actuació en els que treballem.

Serveis interactius i comunicació digital
1.- Posant l’esdeveniment a l’abast de tothom mitjançant un gestor d’inscripcions tant útil com eventbrite, una eina tic que permet crear i gestionar l’organitzacio online d’esdeveniqments.
2.- Planificant una estratègia a la xarxa que s’articula a traves del hashtag #micd12 i que compta amb la inestimable col·laboració dels estudiants del primer curs del grau amb funcions de Community Managers a través de Twitter o instagram a més de col·laborar presencialment en l’acte,  posant de relleu la importància dels estudiants en aquest projecte.

Serveis de producció audiovisual
1.- Amb la tasca prèvia d’elaboració del material gràfic de les jornades.
2.- Amb l’enregistrament de l’acte per a la seva posterior publicació al repositori de recursos audiovisuals del Tecnocampus que compta ja amb prop de 300 peces accessibles i obertes.
3.- Amb l’emissió per streaming de l’esdeveniment el mateix dia de l’acte per tal de fer-lo arribar a tothom i a tot arreu, fent que la distancia no sigui un obstacle per viure i participar al #MICD12.

Us esperem doncs el proper dimarts 4/12 a les 18h, estigueu a l’auditori del Tecnocampus o formant part de l’acte des de la xarxa.

Alguns enllaços d’interès: