El passat 8 de Maig del 2012 varem gaudir a l’auditori del TecnoCampus del Dia del Màrqueting i les Comunitats Digitals, on una sèrie de professionals del marketing de diferents sectors, varen explicar l’evolució del marketing tradicional al marketing 2.0 marcat per l’era digital i les comunitats digitals. A més, aquest acte va servir com a presentación oficial del nou Grau en Marketing i Comunitats Digitals de l’Escola Universitària del Maresme.

L’acte va estar presentat per Miquel Rey, president del TecnoCampus i Montse Vilalta, directora de l’EUM, i va tenir una acollida de més d’un centenar de persones que van escoltar als conferenciants: Marina Alegre, Responsable de marketing corporatiu del Grup Intermas; Stefan Lukic @stebban, Culture Marketing Specialist de Red Bull; Raúl Ciprés, ex-director de marketing del RCD Espanyol i soci director d’infinitC; i per últim Xavier Verdaguer @xavierverdaguer, un emprenedor en serie de Silicon Valley.

La jornada va ser retransmesa per twitter @twitTecnocampus, i la UTD @utd_tcm va cobrir-la retransmetint-la via Streaming i gravant-la. Podeu veure la gravació a continuació: