L’impacte econòmic d’un esdeveniment corporatiu pre i post COVID-19

Un article de Marina Llaverias Pelegrin  | Alumni del Doble Grau en Turisme i AdE L'impacte econòmic d'un esdeveniment corporatiu pre i post COVID-19 ha estat el tema del Treball Final de Grau de l'alumni Marina Llaverias Pelegrin. L’estudi té com a objectiu avaluar...

Els influencers catalans a Instagram i el COVID-19

Un article de Laia Borrell Costa | Alumni del Doble Grau en Turisme i AdE   És innegable que la introducció de les xarxes socials en les nostres vides ha transformat les motivacions turístiques i el procés de planificació dels viatges. Aquestes, s’han convertit en una...

L’experiència de l’Esther Vives a l’Agència Catalana de Turisme

Un article de Esther Vives Cabaleiro | Alumni del Doble Grau en Turisme i AdE Em dic Esther Vives i estic treballant, des de Londres, per l’Agència Catalana de Turisme gràcies al programa de beques que ofereix per a totes aquelles persones que hagin finalitzat els...

Els influencers catalans a Instagram i el COVID-19

Un article de Laia Borrell Costa | Alumni del Doble Grau en Turisme i AdE   És innegable que la introducció de les xarxes socials en les nostres vides ha transformat les motivacions turístiques i el procés de planificació dels viatges. Aquestes, s’han convertit en una...

read more

El mercat laboral post COVID-19

Dilluns 8 de juny ha tingut lloc el Fòrum Talent de Turisme a Tecnocampus per tractar la qüestió del mercat laboral post COVID-19. Josep Figuerola, co-fundador de BMC Travel i membre de Travel Advisors, i Xavier Aizcorbe, cap de Client Success de Turijobs, han exposat...

read more

Digital Nòmades

L'altre dia, vaig compartir amb els meus col·legues Turistòl@gs aquest vídeo sobre Digital Nòmades al·legant que eren un bon exemple de segmentació més profunda. Estaríeu d'acord? Avui provaré d’aportar un xic més d’informació relacionada amb aquest segment ... Aquí...

read more

Guardons Turisme 2018

Dilluns 19 de novembre es van lliurar els Guardons de turisme 2018 premiant diverses iniciatives en quatre categories: Millor experiència turística, Millor proposta d'Innovació en accions promocionals i comercialització, Millor proposta de Turisme responsable i Millor...

read more

Cap a un Turisme de Memòria a Catalunya

Malgrat ja fa anys que els espais vinculats a processos traumàtics col·lectius són objecte d’interès per part de turistes i viatgers, la conceptualització del marc teòric d’aquesta tipologia de turisme és un fet relativament nou. El “turisme de memòria” neix a França...

read more

L’administrador de somnis

Quan una persona s’acosta als nostres locals per consumir els nostres serveis, es converteixen en hostes, comensals o visitants. En aquell moment, l’únic que volen és que els seus somnis, que durant tot l’any han anat engruixint, es converteixin en realitat. Vacances,...

read more

Per què els Turistòl@gs hem de saber de tecnologia?

Viatjar és una necessitat bàsica de l’esser humà i, com totes les altres necessitats bàsiques (menjar, dormir, aprendre, sexe...),  necessita d’una Ciència pel seu estudi i propostes per satisfer-la de la manera més eficaç i eficient possible. La Turistologia que...

read more